Tvorba zadání a komunikace se zákazníkem

Příští termín: 25. 5. 2018 09:00
Přidat do kalendáře

Místo: Footshop, Prague

Délka: 4 hodiny

Kapacita: 8 lidí

Cena: 2 499 Kč

Nejčastější příčinou krachu projektu je špatná komunikace, ať už uvnitř týmu nebo se zákazníkem. Přes 10 let na volné noze mě vyškolilo. Přines si svoje noční můry na workshop a probereme, jak jim šlo zabránit.

Co si ze školení odneseš?

  • co získáš, když budeš dělat zápisy z jednání
  • proč je lepší, když zadání napíšeš ty
  • v čem je aktivní přístup lepší a jak zákazníka vést
  • s kým se o zadání bavit a na co se ptát
  • ostych a uhýbání před konfrontací - stejně to nakonec rupne a bude větší průšvih
  • sdílený dokument, e-mail, instant messenger, telefonát, schůzka - každý nástroj má svoje použití
  • zadání: procesy a data; okrajové situace, chybové stavy, formuláře, drátěné modely

Co je potřeba před školením

Máš konkrétní příklady projektů, které selhaly? Vezmi s sebou e-maily/zápisy/zadání, ať si můžeme ukázat, co bylo konkrétně špatně. Můžeš ale příjít i s prázdnýma rukama.

Na podobné téma jsem měl přednášku, můžeš se podívat na záznam a slajdy.